اگر علاقه‌مند به خرید در محیطی جذاب و مجلل هستید، توصیه می‌شود مرکز خرید ایروان مال در ارمنستان را از دست ندهید. این مرکز خرید در بین ایرانیان در تور ارمنستان از محبوبیت بالایی برخوردار است و در سال 2014 در حضور رئیس جمهور ارمنستان افتتاح شده است.

این مرکز خرید مجلل در خیابان آرشاکونیاس قرار گرفته است و در مجموع دارای 120 فروشگاه می‌باشد. گردشگران تور ایروان کلکسیونی از برترین برندهای دنیا را در آن مشاهده می‌کنند و از خرید لذت می‌برند. انواع محصولات مختلف اعم از پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و بسیاری دیگر به‌فروش می‌رسد.

یکی از ویژگی‌های بارز مرکز خرید وجود هایپر مارکت می‌باشد که می‌تواند خرید خاطره‌انگیزی را برای گردشگران رقم می‌زند. علاوه‌بر این در این مرکز خرید سینما و شهربازی برای کودکان در نظر گرفته شده است، همچنین علاقه‌مندان می‌توانند بلیط فیلم‌های سیما را به‌صورت آنلاین تهیه کنند و از آن لذت ببریند. شایان ذکر است که در برخی ازایام خاصی از سال برای جلب رضایت مشتریان علاوه بر جوایز گران‌بها، تخفیف‌های ویژه‌ای نیز بروی محصولات درج می‌شود که همین موضوع جذابیت‌های خاصی را ایجاد کرده است.