۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

آدرس مکانیکی های قشم

در قشم هستید و نیاز به تعمیرگاه و مکانیکی دارید؟ در این مطلب تعدادی از مکانیکی های قشم را معرفی می کنیم:

قشم از شهرهای مرکزی و پرجمعیت ایران از جمله تهران، فاصله زیادی دارد. با این حال، بعضی از مسافران ترجیح می‌دهند با خودروی شخصی به این منطقه سفر کنند. راحتی حمل‌ونقل و گشت‌وگذار‌ در طول مدت اقامت در تور قشم، اصلی‌ترین دلیل استقبال از مسافرت با خودروی شخصی به قشم است. همچنین انتقال خودرو به قشم هم بسیار ارزان است و هم زمان این سفر آبی بسیار کوتاه است.

تعمیرگاه‌های قشم

با توجه استقبال از مسافرت با خودرو به قشم، طبیعیست که داشتن تعمیرگاه‌های خودرو در این جزیره امری مهم است. خبر خوب اینجاست که در قشم، تعمیرگاه‌های بیشتری نسبت به کیش وجود دارد. در کیش بیشتر با خودروهای خوب خارجی مواجه هستید و طبیعتا تعمیرگاه‌‌‌های بسیار مجهز برای آنها بیشتر دیده می‌شود. اما در قشم تعمیرگاه‌های ساده و کوچک برای خودروهای معمولی‌تر هم به کرات دیده می‌شود.

اما شباهت کیش و قشم در اینجاست که طبق اعلام سایت ایران خودرو و سایپا، این دو خودروسازیِ بزرگ ایران، در این دو منطقه، نمایندگی خدمات پس از فروش ندارند.

ادامه مطلب...
۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سالیان سفر

معرفی هتل 4 ستاره پوکت

هتل های پوکت معمولا دوست داشتنی و بسیار رویایی هستند. به خصوص اگر دم ساحل باشند و ستاره هایشان زیاد باشد که اقامت در آنها ماندگار می شود.

هتل آرایا از آن دسته هتل‌های دوست‌داشتنی تور پوکت است که نزدیک ساحل پاتونگ هستند. این هتل ۴ ستاره، با داشتن امکانات رفاهی مطلوب و قیمت‌های متوسط، به بخشی از خاطرات شما از تور تایلند تبدیل خواهد شد.

اتاق‌های هتل، به خاطر وجود رنگ روشن دیوارها و المان‌های چوبی، ظاهری آرامش‌بخش پیدا کرده‌اند. این اتاق‌ها امکانات رفاهی خوبی هم دارند تا در طول اقامتتان در هتل، مشکلی نداشته باشید.

هتل آرایا یک رستوران و کافی شاپ زیبا هم دارد. به علاوه، در محوطه بیرون هتل و در کنار استخر روی تراس هتل هم فضاهایی برای نشستن و لذت بردن از نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های دلچسب هتل وجود دارد.

اما همانطور که گفتیم بهترین ویژگی هتل آرایای پوکت، نزدیکی آن به ساحل است. با یک دقیقه پیاده‌روی از آن به ساحل معروف پاتونگ می‌رسید، جایی که تفریح‌های زیاد و لحظات شیرینی در انتظار شماست. بسیاری دیگر از مراکز تفریحی و خرید پوکت هم در نزدیکی هتل آرایا هستند.

 

ادامه مطلب...
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سالیان سفر

ویژگی ها و معافیت های مناطق آزاد کیش و قشم

منطقه آزاد قشم

معمولا مسافران به کیش و قشم سفر میکنند تا خرید کنند. چرا که این مناطق آزاد هستند و قیمت هایشان کمتر است. اما به راستی کیش و قشم و سایر مناطق آزاد چه ویژگی هایی دارند که قیمت هایشان مناسب است؟ و آیا واقعا سرمایه گذاری در آنها مزایایی هم دارد؟

مسافران تور کیش و تور قشم معمولا می‌شنوند که این مناطق، منطقه آزاد هستند و بنابراین خرید در آنها ارزان است. اما واقعا منطقه آزاد اقتصادی چه ویژگی‌هایی دارد که باعث کاهش قیمت‌ کالاها می‌شود؟

منطقه آزاد اقتصادی سیاستی اقتصادیست که سال‌هاست به خصوص در کشورهای دارای اقتصاد بسته و دولتی برای بهبود وضعیت بازار به کار می‌رود. در ایران هم در سال‌های پایانی دفاع مقدس با توجه به کاهش قیمت نفت و اهمیت پیدا کردنِ سیاست توسعه صادرات، تصمیم گرفته شد تا بعضی از نقاط کشور به منطقه آزاد گردشگری تبدیل شوند. کیش، قشم، چابهار، ارس، انزلی، اروند و ماکو، مناطق آزاد گردشگری کشور هستند.

در مناطق آزاد، شرایط و امتیازات ویژه‌ای برای توسعه صنایع و بازرگانی در نظر گرفته شده است. از جمله واردات و صادرات در این مناطق بدون عوارض و گمرک است. تا ۱۵ سال معافیت مالیاتی امتیاز دیگریست که به کسب‌وکارهای این مناطق داده می‌شود. همچنین، ورود اتباع خارجی به این مناطق بدون نیاز به ویزا خواهد بود؛ خرده‌فروشی کالا آزاد است (برخلاف مناطق ویژه اقتصادی)؛ ورود بانک‌های خارجی و سرمایه‌گذاری‌های خارجی به این مناطق امکان‌پذیر است و البته نیاز به کسب مجوزهای لازم دارد.

ادامه مطلب...
۱۵ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سالیان سفر

معرفی هتل دیوان سوئیتز باتومی گرجستان

هتل دیوان سوئیتز باتومی
باتومی هتل های خوبی دارد. که با رنج قیمتی مختلف برای کلیه مسافران گزینه هایی دارند.
هتل دیوان سوئیتز یکی از هتل‌های خوب تور باتومی است. این هتل با داشتن فضاهایی ساده اما شیک و امکانات رفاهی خوب، انتخاب مطمئنی برای مسافرانیست که قصد ندارند برای تحقیق درباره هتلشان در تور گرجستان وقت بگذارند. این هتل یکی از هتل‌هاییست که معمولا میزبان مسافران ایرانی تور باتومی است.

دیوان سوئیتز، بزرگ است و بنابراین دست طراحانش، در خلق سالن‌های لابی و رستوران و اتاق‌های بزرگ، باز بوده‌است. سالن‌های لابی و رستوران، سنگ‌فرش‌های درخشان سفید و سیاه طرح‌دار، سقف‌های آینه‌کاری‌شده و با چوب تزئین‌شده، مبلمان سفید کلاسیک، دکوراسیون چوبی زیبا و گل‌وگیاه‌های فراوان دارند. این ترکیب کلاسیک، فضاهایی مجلل، شیک و البته آرامش‌بخش را خلق کرده‌اند.

هتل هم اتاق‌های کوچک و بزرگ و هم سوئیت دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌ها، طرح کلاسیک دارند. کاغذدیواری‌ها و موکت‌فرش‌های کرمی‌رنگ، مبلمان قهوه‌ای، آباژورهای بزرگ و کمدهای کلاسیک، اتاق را آرامش‌بخش و زیبا کرده‌اند. پنجره‌های بزرگ اتاق، فضایش را نورانی و دلباز می‌کند و بعضی از اتاق‌ها بالکن هم دارند. اتاق، امکانات رفاهی خوبی دارد تا اقامتی بسیار آسوده را در باتومی تجربه کنید.

هتل دیوان سوئتیز، در محیط‌هایی بسیار زیبا، خدمات خوبی را به مسافران تور باتومی ارائه می‌دهد. محیط حمام سنتی هتل با کاشی‌های بسیار زیبا و نورپردازی ملایمش، آرامش‌بخش و دل‌انگیز شده‌است. در این فضا، خدماتی نظیر حمام، ماساژ و سونا به مسافران ارائه می‌شود تا سفرشان هرچه بیشتر آرامش‌بخش باشد. هتل، سالن‌های زیبا و مجللی هم برای برگزاری جلسات کاری و یا همایش‌ها و جشن‌های خانوادگی دارد.

هتل در مرکز شهر باتومی است و دسترسی خوبی به مراکز خرید باتومی دارد. با چند دقیقه پیاده‌روی از هتل دیوان سوئیتز باتومی، به ساحل دریای سیاه خواهید رسید.

 

ادامه مطلب...
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سالیان سفر