شنا با دلفین ها ؟!

بله! دیگر وقتش رسیده است که از سکوهای سنگی و صندلی‌های پلاستیکی دلفیناریوم کیش فاصله بگیرید و لباس تماشاگری را از تن بیرون آورید. هیجان تماشای دلفین‌ها و ورجه و وورجه شومنِ دلفیناریوم را کنار بگذارید. آدرنالین بیش‌تری انتظار شما را می‌کشد: هیجان هم‌بازی با دلفین‌ها.  رَختِ شنا بپوشید و دل به آب بزنید و از شنا با دلفین ‌ها حظ ببرید.

 

شنا با دلفین ها؛ بکر، بامزه، هیجان‌انگیز 

چه کسی می‌تواند به سینه آن‌ها دست رد بزند؟! کدامیک از گردشگران تور کیش در چنین موقعیتی توانسته‌اند از هم‌بازی شدن با دلفین‌ها چشم‌پوشی کنند و شب سرِ راحت بر بالین بگذارند؟! شنا با دلفین ها در میان همه تفریحات کیش، از قبیل پاراسل و  فلای‌بورد، تافته جدابافته است؛ یک تجربه بکر برای همه سنین. وصف تجربه شنا با دلفین ها حتی برای آنان که خود از آن برگشته‌اند، دشوار و پیچیده است.

هم‌بازیان دلفین‌های پارک دلفین های کیش در توصیف آن تنها یک جمله دارند:«تا امتحان نکنی، نمی‌فهمی!» همین و بس!

 

اطلاع از تور کیش ارزان دقیقه ۹۰ یا تور لحظه آخری کیش در سایت کیش سالیان سفر امکان پذیر می باشد. شما می توانید به منظور رزرو تور کیش با کانتر های ما در تماس باشید. ۲۲۰۲۰۱۸۸ (۰۲۱)

 

شنا با دلفین ها در کیش

از میان گردشگران، کودکان بیش از هر کس دیگر، مشتاق بازی‌اند. آن‌ها زیبایی و تیزهوشی دلفین های کیش را خیلی زود در می‌یابند و با هم‌بازی خود که از سنخ دیگری‌ است سریع‌تر ارتباط برقرار می‌کنند. اگر خود تمایلی به بازی ندارید، راه کودکان‌تان را نبندید. بگذارید دست‌کم یک‌بار هم‌زیستی با موجودات دیگر را مزه مزه کنند و به درک تازه‌تری از جهان صلح و آشتی برسند. از خطرات احتمالی نترسید. دلفیناریوم کیش امن‌ترین محفل برای شنا با دلفین هاست.

اگر به غواصی در کیش نیز دلبسته‌اید و دنبال یک همراه این کاره می‌گردید، باز این دلفین ها هستند که زودتر از هر کسی قدم پیش می‌گذارند و داوطلب می‌شوند. با دلفین ها می‌توانید غواصی را آن‌گونه که هست تجربه کنید.

بسیاری همواره چه آشکار و چه در خفا از امنیت شنا با دلفین ها می‌پرسند. طبیعی است که می‌خواهند بدانند آیا همراهی و همپایی با این موجودات برایشان خطرآفرین نخواهند بود. هر کسی دیگر نیز جای آن‌ها بود، پاره‌ای از نگرانی و یا احتیاط را به خود راه می‌داد و از خود می‌پرسید:« یعنی واقعا خطر نداره؟!»

 

در شنا با دلفین ها خطری شما را تهدید نمی‌کند؟؟؟

 

....

 

شما می توانید با مراجعه به وبسایت ما، از ادامه مطالب این بخش لذت ببرید.