دبی یکی از شهرهای مهم توریستی در جهان به‌شمار می‌آید که سالانه پذیرای هزاران گردشگر از سرتاسر دنیا می‌باشد. در این شهر جاذبه‌های گردشگری فراوانی قرار گرفته است که گردشگران تور دبی را شگفت‌زده می‌کند. اما در کنار این جاذبه‌های توریستی فوق‌العاده، یکی از دلایلی گردشگران تمایل زیادی برای سفر به دبی دارند مراکز خرید شیک و مجللی است که شما را مجذوب خو می‌کند. یکی از این مراکز خرید سیتی‌سنتر دیره دبی (Deira City Center) می‌باشد.

این مرکز خرید در کنار ساحل دیره دبی قرار گرفته است و علاوه بر طراحی حیرت‌انگیز خدمات ایده‌الی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های بارز این مرکز خرید استقبال از مشتریان است که در حین ورود به مرکز با یک لبخند و یک بطری آب مجانی که در هوای گرم و سوزان دبی بسیار لذت‌بخش است، استقبال می‌شود.

در سیتی ‌سنتر دیره کلکسیونی از برندهای مطرح دنیا در کنار یک‌دیگر قرار گرفته‌اند و خدمات ایده‌آلی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. از جمله‌ی این کالاها می‌توان به لباس، لوازم خانگی، طلا و جواهرات، لوازم آرایش و بهداشتی و بسیاری دیگر اشاره کرد. همچنین در این مرکز خرید چندین رستوران، کافی‌شاپ و که جذابیت‌های بازدید از آن را دو چندان کرده است.