جزایر و سواحل دیدنی آنتالیا همیشه دارای طرفداران زیادی است و علاقه‌مندان زیادی را در تور آنتالیا به‌خود جذب می‌کند. آنتالیا دارای آب‌وهوای مدیترانه‌ای و مطلوب است که جاذبه‌های و تفریخات هیجان‌انگیز زیادی را در دل خود گنجانده است. در این مقاله قصد داریم جزیره موش در آنتالیا را معرفی کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

جزیره موش در ساحل کالکان واقع شده است و مکانی خیره‌کننده و جذاب برای تفریح می‌باشد. این جزیره خالی از سکنه است و با 0.15 کیلومتر مربع وسعت در میان آب‌های دریای مدیترانه واقع شده است. این جزیره‌ی کوچک به‌شکل یک دایره بوده و مکانی ایده‌آل و بکر برای انجام ورزش‌های آبی همانند غواصی می‌باشد.

زمانی که به این جزیره سفر می‌کنید، در نزدیکی آن پرندگان دریایی را مشاهده خواهید کرد که برفراز جزیره پرواز می‌کنند و جلوه‌ی خاص و زیبایی را بوجود آورده‌اند. برای دسترسی به این جزیره می‌توانید از ساحل کالکان سوار بر کشتی شوید با پیمودن یک فاصله‌ی 50 دقیقه‌ای می‌توانید لذت دیدن این منطقه‌ی بکر را تجربه کنید. جالب است بدانید در اطراف این محل شنا آزاد است و گردشگران تور ترکیه می‌توانند شنای هیجان‌انگیز را سپری کنند.

همچنین اگر علاقه‌مند به بالا رفتن از صخره هستید این جزیره مکانی ایده‌آل برای صخره‌نوردی می‌باشد که این موضوع جذابیت بازدید از جزیره‌ی موش را دو چندان کرده است. زمانی که به این جزیره می‌رسیم متوجه می‌شویم که وسعت آن آن‌قدر که از دور نمایان بود کوچک نیست و منظره‌ی بی‌نظیر در انتضار شما خواهد بود.