آنتالیا از جمله شهرهای توریستی کشور ترکیه محسوب می‌شود و هرساله گردشگران از کشورهای مختلف از جمله کشور خودمان با تور آنتالیا از این کشور بازدید می‌کنند. شاید با شنیدن نام مرکز خرید بسیاری از افراد تور استانبول را انتخاب کنند اما امروزه آنتالیا علاوه بر سواحل زیبا و خیره کننده دارای مراکز خرید شیک و مجللی می‌باشد. میگروس یکی از مشهورترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای بین‌المللی سوئیسی می‌باشد که در اکثر شهرهای توریستی جهان شعبه دارد. یکی از شعبه‌های این مرکز خرید مجلل در شهر آنتالیا در نزدیکی اسکله‌ی قلعه‌چی قرار گرفته است.

این مرکز خرید در سال 2001 تاسیس شده است و برندهای مطرحی در حوزه‌های لباس، جواهرات، مبلمان و بسیاری دیگر محصولات خود را به‌فروش می‌رسانند. یکی از ویژگی‌های بارز مرکز خرید Migros تخفیف‌های ویژه‌ای می‌باشد که فروشندگان در ایام مختلف سال بروی محسولات خود درج می‌نمایند. از جمله برندهای مشهور در این مرکز می‌توان به Boyner، Zara، Mudo، Lc Waikiki اشاره کرد..

همچنین در میگروس چندین رستوران و فست‌فود قرار گرفته است که خدمات خوبی را در اختیار مسافران تور ترکیه قرار می‌دهد. بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این مرکز برگذار می‌شود و علاقه‌مندان زیادی را به‌خود می‌کشاند. میگروس همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 22 و در فصل تابستان تا ساعت 23 باز است، در این مرکز خرید 1300 جای پارک خودرو در نظر گرفته شده است و افراد بدون دغدغه از جای پارک خودرو می‌توانند با آسودگی کامل به خرید خود بپردازند.