باکو یکی از مدرن‌ترین شهرهای توریستی به‌ویژه برای ایرانیان به‌شمار می‌آید و گردشگران با هزینه‌ی کم سالانه از آن بازدید می‌کنند. باکو در حاشیه‌ی دریای کاسپین قرار گرفته است و باتوجه به نزدیکی آن به اروپا پیشرفت قابل توجهی در صنعت گردشگری داشته است و جایگاه مناسبی در حوزه‌ی گردشگری داشته است. در این شهر علاوه بر جاذبه‌های گردشگری متنوع، مراکز خرید مجللی قرار گرفته است که خدمات خوبی را در اختیار گردشگران تور آذربایجان قرار می‌دهد.

یکی از مراکز خرید شیک، متروپارک باکو می‌باشد که در آن برندهای مطرحی در دنیای مد وجود دارد که برای علاقه‌مندان به خرید یک گزینه‌ی ایده‌آل می‌باشد. در این مرکز خرید زیبا فرصت دارید تا در میان فروشگاه‌های مختلف آن بگردید و با سلیقه‌ای جهانی خرید کنید. در کنار خرید می‌توانید به سراغ رستوران‌ها و کافه‌ها نیز بروید و لحظات شادی را به‌همراه خانواده سپری کنید.

طراحی داخلی این مرکز خرید در نوع خود بی‌نظیر است و در فضایی به مساحت سیزده هزار متر خود در محیطی روباز قرار گرفته است. مرکز خرید متروپارک به‌گونه‌ای طراحی شده است که نمای بیرونی آن هنگام شب، به رنگ‌های مختلف تغییر می‌کند و جلوه‌ی خاصی را به فضای شهر ایجاد کرده است.

در کنار امکانات رفاهی مختلفی از جمله کافی‌شاپ، رستوران، شهربازی و سینما در نظر گرفته شده است. سینمای این مرکز در طبقه‌ی 6 قرار گرفته است و بروزترین فیلم‌های دنیا برای بازدید کنندگان و گردشگران تور باکو به نمایش گذاشته می‌شود.

دسترسی ساده‌ای برای این مرکز خرید در نظر گرفته شده است و گردشگران می‌توانند از مترو، اتوبوس و تاکسی استفاده کنند. این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 11 شب بروی گردشگران باز است.