پارک جنگلی تفلیس در شمال این شهر در دامنه‌‌های Saguramo-lano قرار گرفته است. در نزدیکی این پارک چندین مکان تاریخی و جاذبه‌ی توریستی وجود دارد و مساحت آن 243 متر مربع می‌باشد. این پارک یک مکان قدیمی تلقی می‌شود و قدمت آن به اواسط قرن بیستم و زمانی پناهگاه سگوارما بوده است. آب‌وهوای پارک ملی تفلیس، طبیعت بکر گرجستان نیمه گرمسیری و مرطوب است و گردشگران زیادی را از اقصی نقاط جهان به‌ویژه ایران با تور تفلیس از این منطقه دیدنی بازدید می‌کنند و از طبیعت شگفت‌انگیز آن لذت می‌برند.

در این پارک تاکنون 700 گونه‌ی گیاهی مختلف کشف شده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به گیاه Colchis اشاره کرد. پارک ملی تفلیس یک منطقه‌ی حفاظت شده می‌باشد و گونه‌هایی حیوانات مختلف از جمله پستانداران مختلف در آن قرار داده شده است که گردشگران تور گرجستان را شگفت‌زده می‌کند. در این منطقه چندین کلیسای قدیمی و یک دریاچه‌ی زیبا که جذابیت‌های سفر را دو چندان کرده است.

شایان ذکر است مسیرهای دوچرخه‌سواری و ماشین‌سواری برای ورزشکاران در نظر گرفته شده است که برای علاقه‌مندان به این دو ورزش یک گزینه‌ی ایده‌آل محسوب می‌شود. جالب است بدانید این مسیرهای دوچرخه‌سواری و ماشین‌سواری با همکاری سازمان جهانی گردشگری تاسیس شده است.

یکی از منظر چشم‌نوازی که در محدوده‌ی پارک قرار گرفته است کوه‌های سابادوری می‌باشد که جنگل وسیع و زیبایی بروی آن نقش بسته است. طبیعت این جنگل در تمامی فصول بسیار زیباست و نباید دیدن آن را از دست داد. همچنین علاوه بر تفلیس در شهرهای دیگر گرجستان همانند باتومی طبیعت بی‌نظیری قرار گرفته است که توصیه می‌شود در طی اقامت خود در تور باتومی این طبیعت بکر را از دست ندهید.