وقتی درمورد بهترین مناطق گردشگری و مراکز خرید صحبت می‌شود، بسیاری از گردشگران شهر زیبای باتومی را پیشنهاد می‌کنند. شهر باتومی مملو از بوتیک‌های مدرن و مراکز خرید می‌باشد که تنوع گسترده‌ای از کالاها با برندهای مطرح جهان ارائه می‌دهند. علاوه بر مراکز خرید و شهر باتومی به پایتخت تفریحات گردشگری تبدیل شده است و روزبه‌روز از نظر صنعت توریست توسعه پیدا می‌کند. در این مقاله ما شما را با بهترین مراکز خرید باتومی آشنا می‌کنیم:

·        باتومی مال (Batumi Mall)

باتومی مال، مرکز خریدی شیک و مدرن است که در نزدیکی مک‌دونالد قرار گرفته است. این مرکز علاوه بر بوتیک‌های مجلل بسیاری دیگر از خدمات همانند آرایشگاه، سالن فیتنس، کافه و حتی رستوران را در اختیار مشتریان قرار داده شده است و مسافران ‌تور باتومی می‌توانند در کنار خرید لحظات بی‌نظیری را سپری کنند. همچنین در طبقه‌ی دوم باتومی مال بسیاری از برندهای عطر دنیا همانند Ici Paris شعبه دارند و برای علاقه‌مندان به عطر یک گزینه‌ی ایده‌آل است.

·        فلبور کانسپت استور (Flabour Concept Store)

فلبور کانسپت استور از دیگر مراکز شیک و مدرن است که در دو شهر تفلیس و باتومی قرار گرفته است. این مرکز خرید علاوه‌بر فروشگاه‌های لباس بسیاری از محصولات دیگر همانند صنایع دستی ساخته شده توسط طراحان گرجی و همچنین مبلمان و لوازم تزئینی فروخته می‌شود. یکی از آپشن‌های خرید از این مرکز خرید ارسال مستقیم محصولات و کالاهای خریداری شده به کشور مقصد است.

·        بازار آنوکی (Anouki)

اگر علاقه‌مند به خرید محصولات فشن و مدرن هستید توصیه می‌شود حتماً از مرکز خرید آنوکی دیدن کنید. در این مرکز خرید بسیاری از طراحان لباس جوان از کشورهای مختلف دنیا از جمله ایتالیا و فرانسه شعبه دارند و کالکشنی از طراحی‌های خود را به‌فروش می‌رسانند.

·        میداین جورجیا (Made in Georgia)

یکی دیگر از جذابیت‌هایی که تور گرجستان را جذاب‌تر می‌کند بازدید از این مرکز خرید می‌باشد که در آن طراحان گرجی و برخی از طراحان کشورهای دیگر در هفته‌های مد و فشن کالکشنی از محصولات خود را در یک محیط جذاب و زیبا به نمایش می‌گذارند.