قاره اروپا دارای تاریخ پربار، غذاهای جذاب و زبان‌های متنوع می باشد که سفر به آن می‌تواند جذابیت‌های زیادی را با خود به همراه داشته باشد و یک سفر رویایی را برای شما فراهم خواهد کرد. همانطور که زمستان رو به پایان می رود و شکوفه‌های بهاری سربازمی‌زنند ، قاره سبز اروپا پذیرای هزارن گردشگر و توریست از نقاط مختلف جهان می‌باشد. اما برخی از اشتباهات می‌تواند جذابیت‌های سفر به قاره سبز را کم کند، دانستن این ۶ نکته قبل از سفر به اروپا خالی از لطف نیست:

  1. کم تر از کارت های اعتباری استفاده کنید

سفر به اروپا
سفر به اروپا

درحالی که امروزه کمتر کسی در دنیا از پول نقد به جای کارت اعتباری استفاده می‌کند، در برخی از مناطق اروپا افراد از پول نقد بهره می گیرند. داشتن پول نقد برای پرداخت هزینه مختلف مثل تاکسی، رستوران و یا حتی خرید از فروشگاه های محلی می تواند سفر شما را جذاب‌تر کند. از این رو بهتر است قبل از سفر به اروپا در صرافی‌های فرودگاه پول خود را به یورو تبدیل کنید.

  1. از قبل رزو کنید

سفر به اروپا
سفر به اروپا

رزو کردن قبل از سفر و گرفتن تورهای اروپایی می‌تواند امنیت سفر شما را بالا ببرد و شما از سفر خود لذت بیشتری ببرید. به علاوه رزور کردن و استفاده از تورهای اروپایی می تواند در هزینه های سفر شما به طور چشمگیری کاهش دهد.

  1. در فصل مناسب سفر کنید

سفر به اروپا
سفر به اروپا

آفتاب گرفتن در ساحل مدیترانه در فصول گرم سال یکی از جاذبه‌های گردشگری تور اروپا به حساب می‌آید، اما شلوغی و ازدهام ممکن است از جذابیت های آن را بکاهد. سفر کردن در خارج فصول گرم بهترین راهکار برای پرهیز از شلوغی می‌باشد. شایان ذکر است، در فصل های سرد سال هزینه اقامت و خرید بلیت کاهش پیدا می کند.

  1. از قطار برای سفرهای داخلی استفاده کنید

سفر به اروپا
سفر به اروپا

سفر در اروپا با قطار بسته به نوع مقصدتان بسیار شگفت انگیز به نظر می رسد و شما می توانید در حین سفر از مناظر دیدنی و سرسبز اروپا استفاده کنید. خرید بلیت در کیوسک های ایستگاه های قطار بسیار ساده‌تر از خرید بلیت در فرودگاه می‌باشد و می‌توانید هزینه های خود را تا حدودی کاهش دهید.

  1. سعی غذاهای محلی بخورید

سفر به اروپا
سفر به اروپا

شاید این نکته کمی شگفت‌آور به نظر برسد اما سعی کنید زمانی که به اروپا سفر می‌کند از غذاهای محلی آن کشور بخورید. به عنوان مثال خوردن یک پاستای ایتالیایی در ونیز و یا خوردن یک باگت فرانسوی در پاریس بسیار مهیج تر از خورن غذاهای آسیایی در اروپا باشد.

  1. از اپلیکشن‌های آفلاین بهره بگیرید

سفر به اروپا
سفر به اروپا


منبع: سالیان سفر

دانلود اپلیکیشن های موبایلی که دارای نقشه می‌باشند و بدون استفاده از وای فای و یا دیتای موبایل استفاده می شوند، سفر راحت‌‌‌تری را برای شما ایجاد می‌کند. از جمله این اپلیکیشن ها می‌توان به TripScope و یا mTrip اشاره کرد.