شاید در نگاه اول فکر کنید که در هند خبری از برج های غول آسای هتل ها نیست و اکثر هتل ها به سبک کاخ های داخل فیلم های هندی هستند. اما هتل های مدرن و آپراتمانی هم وجود دارند. هیات ریجنسی هم هتل های خوبی در شهرهای هند دارد از جمله این که ما معرفی میکنیم: هیات ریجنسی دهلی نو. Hyatt Regency Delhi دارای 6 گزینه غذا و نوشیدنی با گزینه های پذیرایی 24 ساعته است که در مرکز تجاری Bhikaji Cama Place واقع شده است. این هتل دارای اتاق های لوکس با دسترسی رایگان Wi-Fi و امکانات تفریحی از قبیل مرکز تناسب اندام و استخر در فضای باز است. واقع در مجتمع هتل Hyatt Regency Delhi Residence است که آپارتمان های 1، 2 و 3 خوابه را ارائه می دهد.


Hyatt Regency Delhi یک درایو 20 دقیقهای از مرکز شهر است. فرودگاه بینالمللی گاندی Indira در 25 دقیقه دورتر است.


اتاق های نفیس با دکوراسیون و کفپوش چوبی، دارای یک تلویزیون تختخواب و مجهز به تلویزیون ماهوارهای و کابلی هستند. حمام خصوصی دارای حمام و دوش جداگانه است. هر اتاق نیز دارای سشوار، قهوه و مینیبار می باشد.


مرکز تناسب اندام Hyatt Regency Delhi مربیان تناسب اندام را فراهم می کند. این هتل همچنین دارای اتاق بخار، سونا و استخر سرپوشیده برای مهمانان استراحت است. درمان های درمانی و درمان بدن در آبگرم در دسترس است. این هتل همچنین دارای سالن منحصر به فرد برای مهمانان مرد و زن است.


لذت بردن از تمام غذاهای روزانه در کافه، با آشپزخانه های نمایش داده شده و انتخاب منحصر به فرد از منو های la carte و همچنین بوفه. غذای شبانه روزی در اتاق شما نیز در دسترس است. دیگر گزینه های ناهارخوری شامل رستوران چینی، ایتالیایی و شرقی می باشد

این هتل امکانات خوب و کافی برای اقامتی مطلوب را برای شما فراهم کرده است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

امکانات اصلی

507 guestrooms

4 رستوران

آبگرم تمام خدمات

استخر روباز

صبحانه در دسترس است

باشگاه سلامت

مرکز کنفرانس

شاتل فرودگاه

مراقبت از اتاق در اتاق

میز جلو 24 ساعته

قهوه / چای در یک منطقه مشترک

تهویه مطبوع

رایگان فای و پارکینگ رایگان


برای خانواده ها

تختخواب کابین / تخت نوزاد

نگهداری در اتاق (هزینه اضافی)

نگهداری از کودکان یا مراقبت از کودکان (هزینه اضافی)

تخت های اضافی (اضافه)

یخچال

اتصال / اتاق مجاور در دسترس است


در اطراف

ساروجی نگار بازار (پیاده روی 18 دقیقه ای)

بیمارستان Safdarjung (پیاده روی 21 دقیقه ای)

پارک گوزن (24 دقیقه پیاده روی)

تمام موسسه علوم پزشکی هند (پیاده روی 30 دقیقه ای)

پارک نهر (32 دقیقه پیاده روی)